אתה יכול לחלום על זה, אתה יכול לעשות את זה!

זה סרטן שממש ריגש אותי. ראיתי אותו המון המון פעמים ברצף, וכל פעם מחדש הוא נותן לי דרייב ומוטיבציה לעשות דברים אפשריים ובלתי אפשריים. אין יותר מדי מה להוסיף עליו במילים, הוא ממש אומר הכל כמו שהוא.
http://www.youtube.com/watch?v=9MQQKOqobDg
הכח הזה שצריך בשביל לעבד תוך שנייה שהמירוץ הזה עוד לא אבוד, שאפשר עוד לקום ולהמשיך לרוץ ועוד לנצח (!) זה דבר כל כך גדול ומשמעותי. כשחשבתי על עצמי במקום שלה, אני הייתי בטוחה לגמרי שאני לא אמשיך את המירוץ. זה הרי כל כך משפיל ואבוד וחסר תקווה שזו כבר לא הייתה נראית אופציה מבחינתי. הסרטון הזה שינה לי את הגישה להרבה דברים 🙂

163

פוסט זה פורסם בקטגוריה Uncategorized. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

2 תגובות על אתה יכול לחלום על זה, אתה יכול לעשות את זה!

  1. תודה אורית שהסבת את תשומת לבי לסרטון המרגש הזה. הסתכלתי פעמיים ובסוף יצא לי -וואו…
    אהבתי גם מה שכתבת בקשר לסרטון. את בכלל בעיניי אדם מאוד מיוחד ואני שמחה שקובי מידן חשף אותך בתוכניתו, עבורי. דרך הבלוג שלך אני תמיד מתחזקת.

כתיבת תגובה